Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine asiana.si
Zadnja osvežitev: 22.01.2024.
Priporočamo vam, da pogoje poslovanja preberete pred nakupom v naši spletni trgovini. Če se s pogoji ne strinjate vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabljate. Z uporabo spletne prodajalne potrjujete vaše strinjanje s pogoji poslovanja.
Splošni pogoji spletne trgovine asiana.si so sestavljeni v skladu z ZAKONOM O VARSTVU POTROŠNIKOV (ZVPOT), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Upravljalec trgovine je: družba Asiana d.o.o., s poslovnim naslovom Ulica gledališča BTC 2, 1000 Ljubljana, ki jo zastopa direktor Dušan Zver.
OBVESTILO
Zaradi uvedbe davčnih blagajn in garancije, smo bili primorani spremeniti pogoje plačila. Kupec lahko plača naročeno blago po predračunu z nakazilom na TRR prodajalca. Dostava je v 2 delovnih dneh po prejetem plačilu. Stroške poštnine se plača direktno Pošti ob dostavi paketa.
CENE
Objavljene cene so maloprodajne z vključenim DDV-jem, razen, če je napisano drugače in veljajo ob plačilu na TRR. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Navedene cene veljajo le v spletni trgovini asiana.si in se lahko razlikujejo od cen v prodajnem skladišču. Če je ob ceni še prečrtana cena je to cena, ki je veljala pred znižanjem po veljavnem ceniku prodajalca.
Kljub naporom, da bi zagotovili najbolj točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo prodajalec kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
NAČINI PLAČILA
Spletna trgovina asiana.si omogoča naslednje načine plačila:
- Predračun (Znesek poravnajte na naš transakcijski račun SI56 0400 1004 8993 331, odprt pri Nova KBM)
- Plačilne kartice - Visa, MasterCard, Valu (Plačilo s plačilnimi karticami trenutno ni mogoče.
Izdelki bodo dostavljeni po prejetju vašega plačila na naš poslovni račun.
STVARNE NAPAKE
Uveljavljanje stvarne napake
Stvarna napaka pomeni, da izdelek že ob nakupu ne izpolnjuje lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo, ali ne izpolnjuje drugih kriterijev za stvarne napake, kot jih določa Zakon o varstvu potrošnikov.
Če izdelek ima stvarno napako, imate pravico:
1. Obvestiti nas o napaki: Napako nam morate pravilno sporočiti najkasneje v roku dveh mesecev po njenem odkritju.
2. Zahtevati odpravo napake: Lahko zahtevate brezplačno odpravo stvarne napake ali vračilo dela plačila v sorazmerju s stvarno napako.
3. Zamenjava izdelka ali vračilo denarja: Prav tako lahko zahtevate zamenjavo izdelka s stvarno napako z novim brezhibnim izdelkom ali vračilo celotnega plačila.
Postopek uveljavljanja napake:
• Izdelek, za katerega menite, da ima stvarno napako, nam dostavite na vpogled.
• Priložite izpolnjen Obrazec za vračilo blaga.
• Izdelek pošljite na naslov: Asiana d.o.o., Ulica gledališča BTC 2, 1000 Ljubljana. Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.
Obravnava vaše zahteve:
• V primeru, da ugotovimo, da prijavljena napaka ni sporna, vaši zahtevi ugodimo v roku osmih dni.
• Če je napaka sporna, vas v roku osmih dni obvestimo in vam izdelek po zaključku postopka vrnemo v prvotnem stanju ali ga po dogovoru z vami posredujemo na pooblaščeni servis.
Garancija:
• Za vse izdelke v EU, razen prehranskih izdelkov, velja 24-mesečna garancija v skladu z evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Za prehranske izdelke se direktiva o garanciji ne uporablja, saj so ti izdelki potrošne narave in imajo običajno določen rok uporabnosti.
VAŠA PRIVOLITEV - ZA ZBIRANJE IN OBDELAVO OSEBNIH PODATKOV
Z registracijo v spletno trgovino asiana.si in s strinjanjem s splošnimi določili se šteje, da soglašate s tem, da se vaši osebni podatki uvrstijo v seznam registriranih uporabnikov spletne trgovine ter da se strinjate z uporabo vaših podatkov na način in v namene, opisane v nadaljevanju.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Asiana d.o.o., se zavezuje varovati osebne podatke, ki nam jih posredujete. Da bi preprečili nepooblaščen dostop do teh podatkov ali njihovo razkritje, ohranili natančnost osebnih podatkov in zagotovili njihovo ustrezno uporabo, uporabljamo ustrezne tehnične in organizacijske postopke za zavarovanje podatkov, ki jih zbiramo.
NAMEN ZBIRANJA IN HRANJENJE OSEBNIH PODATKOV
Namen zbiranja, obdelave, shranjevanja in uporabe osebnih podatkov so: statistične obdelave, segmentacija kupcev, obdelave preteklega nakupnega obnašanja, pošiljanje ponudb, reklamnega gradiva, revij in vabil na dogodke ter za telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje.
Osebne podatke hranimo v računalniški obliki. Po prenehanju potrebe po vodenju osebnih podatkov oziroma na podlagi pisnega preklica uporabnika spletne trgovine, se podatki izbrišejo oziroma se uničijo nosilci podatkov.
UPORABNIKI OSEBNIH PODATKOV IN ODGOVORNA OSEBA
Uporabniki osebnih podatkov so administrator, skrbnik spletne trgovine asiana.si. Na vprašanja o zaupnosti vaših osebnih podatkov, načinu zbiranja in uporabe osebnih podatkov ali želje po dodatnih informacijah, vam bo odgovorila odgovorna oseba za upravljanje s podatki registriranih uporabnikov spletne trgovina:
g. Dušan Zver
T: 041/667-926
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Prodajalec se trudi zagotoviti točne in ažurne podatke o izdelkih, cenah in pogojih dobave. Ker pa se lahko lastnosti, cena in pogoji dobave tako hitro spremenijo, da prodajalec ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnem mestu, prodajalec ne daje garancije na točnost informacij in ne prevzema odškodninske odgovornosti za napake v vsebinah spletnega mesta. Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskega stanja in lastnosti določenega izdelka.
Na spletnem mestu so tudi komentarji uporabnikov. Prodajalec ne odgovarja za vsebino komentarjev, si pa pridržuje pravico, da odstrani komentar ali del komentarja, ki je očitno neresničen, zavajajoč ali žaljiv.
Prodajalec si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni pogoje poslovanja brez predhodnega obvestila.
AVTORSKE PRAVICE
Spletna trgovina asiana.si, vsi podatki, opisi in slike in grafika so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno kopirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega soglasja.
Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.
Če tukaj niste našli odgovora na vaše vprašanje nam vprašanje pošljite na:
info@asianamedical.si.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Asiana d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bomo kupca obvestili spremembah in mu omogočili odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina asianamedical.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
PRITOŽBE IN SPORI
Spoštujemo veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Asiana d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@asianamedical.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. V petih delovnih dneh bomo potrdili prejem pritožbe, sporočili kupcu, kako dolgo jo bomo obravnavali in ga vseskozi obveščali o poteku postopka.
Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si po svojih najboljših močeh prizadevamo, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
REŠEVANJE SPOROV
Stranki bosta morebitne spore skušali rešiti sporazumno, na način, da stranka sporoči pritožbo na e-naslov družbe ali preko telefona, podjetje pa bo o sporu odločilo v treh delovnih dneh. V primeru, da stranki spora ne moreta rešiti sporazumno, lahko sprožita postopke pred sodiščem.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Podjetje Asiana d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje Asiana d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi Spletno reševanje sporov.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Hvala za nakup, se priporočamo.