Košarica
V vaši košarici ni več izdelkovSKLENITEV POGODBE V DOBAVI
- V spletni trgovini poiščite želeni izdelek in ga dodajte v nakupovalno košarico. To storite tako, da kliknete »dodaj v košarico« ob opisu izdelka.
- Izdelek lahko kadarkoli iz košarice tudi odstranite. To storite tako, da kliknete (x) pred izdelkom v predogledu košarice ali v pogledu »košarica« označite izdelek pod napisom odstrani in kliknete »osveži«.
- Če ste izbrali vse želene izdelke, kliknite »blagajna«.
- V nadaljevanju se odločite ali boste izdelke naročili kot gost ali pa se registrirajte oz. prijavite se če ste registrirani. Priporočamo vam izbiro registracije, saj s tem pridobite uporabniško ime in geslo, s katerim lahko pozneje dostopate do svojih uporabniških podatkov in statusa naročila.
- Nato vnesite svoje podatke in v naslednjem koraku izberite način plačila in dostave. Še enkrat se vam izpiše vsebina košarice, naslov, in način dobave in plačila. Pozorno preglejte vnesene podatke in potrdite naročilo. Po elektronski pošti prejmete potrdilo o naročilu.
- V naslednjih dveh urah lahko prek uporabniškega vmesnika ali po elektronski pošti spremenite ali pokličete nakup. Vaše naročilo bomo pregledali, preverili dobavljivost in potrdilo naročilo oz. ga zavrnili, v primeru, da za to obstaja tehten razlog. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali v primeru uskladitve dobavnih pogojev kupca pokliče na posredovano telefonsko številko ali ga kontaktira po elektronski pošti.
- Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo, obenem pa tudi kupec prejme sporočilo, da je naročilo potrjeno. S tem so potrjeni tudi cena in pogoji dobave.
Obvestilo: Zaradi uvedbe davčnih blagajn in garancije, smo bili primorani spremeniti pogoje plačila. Kupec lahko plača naročeno blago po predračunu z nakazilom na TRR prodajalca. Dostava v 2 delovnih dneh po prejetem plačilu. Stroške poštnine se plača Pošti ob dostavi paketa.
- Prodajalec pripravi blago za prevzem ali ga predajalcu. Kupec prejme sporočilo o statusu naročila »poslano«. Prodajalec se bo trudil, da bo blago dostavljeno kupcu v dogovorjenih rokih.
- Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga posredovali ob naročilu ali registraciji in je omejena na področje države Slovenije. Če želite dostavo izven Slovenije za ponudbo povprašajte prodajalca. Dostava se izvaja v dopoldanskem času, zato priporočamo, da za dostavo izberete tisti naslov, kjer ste dosegljivi. V primeru, da vas v času dostave ni na naslovu, vam bo pošiljalec pustil sporočilo in se z vami dogovoril za ponovno dostavo brez dodatnih stroškov. Dostavljalec vam blago dostavi do vhoda v stanovanjski objekt.
- Takoj ob dostavi ob prisotnosti dostavljalca preverite blago. V primeru poškodovanega blaga naj obvezno tudi dostavljalec podpiše reklamacijski zapisnik oz. zapisnik o poškodovani pošiljki. Kasnejše reklamacije glede poškodovanega blaga ali prevzete količine prevozniki uporabljajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali uporabiti. Še posebej bodite pozorni na pakete, ki imajo označbo »pazi steklo, ravno pazljivo, lomljivo« in podobno. Kakršnokoli žvenketanje pri premikanju je verjetno znak za razbito vsebino, kar se obravnava kot poškodba pri dostavi. Če je le mogoče zabeležiti poškodbe s fotoaparatom. V teh primerih se obrnite na firmo dostavljalca, ki je izvršil dostavo. Kontaktni podatki dostavne službe so na spremljevalnih dokumentih na paketu.